Ціна репутації компаній будівельного ринку
– Ярославе, ви очолюєте компанію Alliance Air. Розкажіть про неї детальніше.
“Компанія Alliance Air була створена в 2013 році, з 2015 року я її безпосередній керівник. Ми успішно пережили дві кризи і продовжуємо розвиватися в умовах нестійкої економіки.
З моєю появою на посаді директора, було проведено аудит діяльності, завдяки якому, ми позначили для себе чіткий вектор розвитку і бездоганно дотримуємося йому.
Ще тоді в 2015 питання орієнтації України в бік Євросоюзу був очевидний для нашої команди. Ми усвідомлювали, що український споживач прогресивний і добре сприймає інновації. Не чужі йому поняття екологічності та збереження природних ресурсів. Цей тренд зберігається, та він не масовий, але такий же неминучий як колонізація Марса і роботизація рутинних процесів (сміється).
В першу чергу ми сконцентрувалися на промислової техніки європейського виробництва і її ексклюзивному представництві на території України.
Поступово, розширюючи асортимент, ми знайшли партнерів, що відповідають нашим вимогам в енергоефективності та екологічності устаткування.”
“На ринку кліматичного обладнання та будівництва ціна репутації занадто висока. Ми відповідаємо за наше обладнання і ті показники, які воно «видає» на папері і на об’єкті.”
“Так, ми не готові запропонувати самі низькі ціни і свідомо не робимо цього, адже якісний продукт не може коштувати дешево.
Компанію і її бренди можна порівняти з нишевой парфумерією чи автомобілями марки Saab – у них є історія і ми не роздмухуємо вартість обладнання за рахунок вкладень в рекламу. Ми не mass market, нас вибирають професіонали, які чітко усвідомлюють переваги і якість нашого обладнання.
Ми розуміли – перед нами складне завдання: знайти клієнта, який готовий думати і приймати рішення на підставі показників обладнання, його технічних характеристик, а не тільки популярності бренду. Але ми ризикнули і мали рацію, Alliance Air успішно знаходить свого споживача, який вміє рахувати і зіставляти вартість вкладень і окупність проекту.”
“Будівельні і проектно-монтажні компанії, з якими ми працюємо, знають: наше обладнання не потребує «перестраховке» і не закладають додаткові потужності в проект, що дозволяє істотно економити.”
“Ми не хочемо ризикувати своїм ім’ям, тому сміливо віддаємо перевагу якості товару, а не кількості, що робить наш підхід до замовника індивідуальним, а не шаблонним.
До своїх партнерів заводам-виробникам ми висуваємо жорсткі вимоги в частині дотримання якості і точності параметрів. Для нас вкрай важливим є питання екологічності та наявності необхідних підтверджуючих сертифікатів.”
З ким працює Alliance Air і чи є сенс переплачувати за бренд
– Хто ваші основні постачальники і який асортимент обладнання ви пропонуєте ринку?
“У питаннях асортименту ми орієнтуємося на ринковий попит. На даний момент ринок відзначає попит на альтернативні джерела тепла і холоду: теплові насоси, чиллери-теплові насоси та інше. Всі наші постачальники – європейці.
Тепловий насос Thermocold
Серед наших партнерів ми сміливо виділяємо компанію Thermocold, яка поряд з такими виробниками як Trane, входить до групи Ingersoll Rand.
В основному ми працюємо з наступним їх асортиментом: теплові насоси, чилери, чиллери-теплові насоси потужністю від 5 кВт до 1,5 МВт. На спіральних, гвинтових, поршневих компресорах. Є звичайні і мікроканальних теплообмінники, різні типи фреонів. ”
“Основною перевагою Thermocold є їм потужна технічна база, яка збиралася і удосконалювалася роками. Устаткування, створене інженерами, має ряд функціональних і інноваційних рішень. “
Фанкойл MAXA
“Одним із значущих партнерів, є компанія МАХА. Їх асортимент представлений у нас тепловими насосами, мультизональними системами та всіма можливими видами кондиціонерів фанкойлів: настінні, пристінні, касетні, канальні, низьконапірні, високонапорние. Найбільш цікаве рішення – инверторні насоси I-HP(LT), які здатні працювати до-22С з коефіцієнтом СОР від 3,5 до 4,2.
МАХА стрімко розвивається. Матеріально-технічна база заводу оснащена чудово і деякі відомі бренди, імені яких ми не називаємо :), виробляють свою продукцію у них.”
“Примітно, що таким прийомом користуються багато відомих ТМ і бренди. Тому, через незнання, є ризик придбати фактично один і той же товар з націнкою за бренд.”
“Одним з нових і потенційно найперспективніших за кількістю продажів є компанія Roccheggiani. Стаціонарні вентиляційні установки потужністю від 1 500 до 85 000 м3 / ч. Також асортимент представлений і одним з найцікавіших пропозицій – Кліматичними (холодними) балками.”
“У Roccheggiani є можливість вибору конструкції, наповнювачів і товщини панелей та інше, що робить їх універсальним пропозицією, яке можна адаптувати практично під будь-який запит.”
“Berliner Luft, який представлений вентиляційним обладнанням, через зміни в стратегії розвитку заводом-виробником, залишився тільки як преміальний бренд.
Одним з найбільш затребуваних і цікавих продуктів є текстильні повітроводи від Klimagiel. Завдяки своїм властивостям: рівномірний розподіл повітря, відсутність протягів, забезпечення тиші під час роботи і можливості знімати, чистити, прати, легко переміщати і використовувати повторно, робить повітроводи практично незамінними.”
“Klimagiel широко популярний в харчовій галузі та фарм заводах, де забезпечення гігієни та можливості очищення всіх поверхонь – завдання номер один.”
Фанкойли Pioneer
“Фанкойли та кондиціонери представлені ТМ Pioneer, виробляються компанією GREE (Китай).
Польсько-український бренд IQvent, який з недавніх пір отримав друге дихання і змінився на краще, представлений компактними припливно-витяжними установками з рекуперацією тепла для котеджів і офісів площею до 200м2. ”
“Бренд затребуваний на ринку, хоча і не має широкої популярності на медійному полі, що дозволяє ціновій пропозиції бути досить прийнятними на даному етапі.”